Az Avon-ról

Az Avon vezérlőelve:

Az a vállat kíván lenni, amely a legjobban megérti és kielégíti a nők termékekre, szolgáltatásokra és az önmegvalósításra vonatkozó igényeit.

Az Avon története 1886-ban kezdődött Amerikában, New York-ban. Az alapító David McConell egykori könyvárus úgy gondolta, hogy az eladás legjobb módja, ha a parfümjeit a gyártótól egyenesen a vásárló otthonába viszi személyes tanácsadókon keresztül. Kezdetben a könyvei lapjai közé csempészte a  vásárlóinak az illatmintákat, ami egyre népszerűbb lett a hölgyek körében.  Később hölgyeket alkalmazott, akik nemcsak a terméket juttatták el a vásárlókhoz, hanem szépségápolási tanácsokat is adtak az ügyfeleiknek. A magyar “Tanácsadó” elnevezés is erre utal.

Ma már a világ első számú közvetlen értékesítő vállalata vagyunk több mint 6,5 millió Tanácsadóval, a világ több mint 100 országban, 9 milliárdos éves bevétellel. 2021-ben ünnepeltük a vállalat 135 éves évfordulóját, ami mozgalmas múltra tekint vissza. Jelenleg piacvezetők vagyunk a magyar kozmetikai piacon több termékkategóriában is.

Avon a nőkért:

A nők helyzetének megerősítésére is büszkék vagyunk, mert az AVON a legnagyobb vállalati támogatója a mellrák ellen folytatott harcnak.

   Több mint 50 országban vannak programjaink, amelyek segítik a  gyógykezelésekhez való hozzájutást    és a gyógymód megtalálását. Megrendezésre kerül az első Avon mellrák ellenes gyaloglás      rendezvény, adomány gyűjtés céljából.

Az Avon 2022-ben ünnepeltük a Mellrák elleni küzdelem 30. évfordulóját.  A cég a legnagyobb vállalati támogatója a mellrák elleni küzdelemnek, eddig összesen több mint 740 millió dollárt költöttünk életmentő mellrák kutatásra és megfelelő ellátás biztosítására.

Az Avon Séta a mellrák ellen 10 éves fennállása alatt kiemelkedően fontos volt az adománygyűjtésben. 2003-tól 2011-ig az Avon Sétákkal az Egyesült Államokban 423 millió dollárt gyűjtöttek  160 000 résztvevő segítségével.  Világszerte több mint 1.3 millió ember vett részt az Avon sétákon mióta a jótékonysági program 2005-ben elindult.

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint a mellrák évente 502 000 embert okozza világszerte.  Az Avon célja, hogy 15 millió nőt bevonva elősegítse a korai felismerést és mammográfiás szűréseket biztosítson.  1999 óta 175 millió dollárt költöttünk mellrákkutatási programokra, legutóbbiak kifejezetten a korai felismerésre fókuszáltak, a mellrák
kialakulására,valamint a vér valamint nyálmintából történő diagnosztizálásra.

Magyarországon az elmúlt években összesen több mint 500 millió Ft értékű adományt adtunk át civil szervezeteknek, intézményeknek és több mint 30 orvosi berendezést vásároltunk kórházak számára.

Bármely termékünk eladásával 1 Ft-ot automatikusan a jótékonysági alapunkba helyezünk, emellett adománygyűjtő termékek értékesítésének teljes haszna is a jótékonysági alapba kerül.

2004-ben indult a családon belüli erőszak ellen irányuló kampányunk, amelyhez szintén pénzösszeget ajánlunk. 2012-ben 10 új adomány került kiosztásra (10* 60 000 dollár) a világ 10 különböző országában működő családon belüli erőszak ellen harcoló ill. a nőket segítő szervezetnek.

forrás:  AvonTvHu

Továbbá az Avon lépéseket tesz nemzeti és nemzetközi katasztrófák esetében is. Pénzt gyűjtünk a természeti katasztrófák áldozatai számára, hogy abból létfenntartásukat biztosítani tudják.

Világszinten 29 millió ember a családon belüli erőszakról, míg 145 millió fő a mellrák veszélyeiről részesült oktatásban az Avon segítségével.

Kutatás és fejlesztés:

Az Avon számára vezető szerepet tölt be a kutatás és fejlesztés. A sok újdonság, a modern termékek egy hatalmas kutató laboratóriumban születik meg. Ennek köszönhetően a világon elsőként alkalmazta a kozmetikai termékeiben az AHA-t, a Rejuvi-cell-t, és a Parsol 1789-et amelyek a mai napig fontos elemei a kozmetikai ipar termékeinek az egész világon. A kutatások során nem végeznek állat kísérleteket. A környezettudatos működés érdekében a csomagoló anyagaink is környezetbarát anyagból készülnek. 30 szabadalmazott technológia került eddig felhasználásra a lifting hatású termékekben.

Forradalmi innovációk:

  • 1985- Sikeresen stabilizálták a tiszta A-vitamint. Ebben az évben kerültek bevezetésre a retinol alapú kozmetikumok
  • 1992- Aha- savas (gyümölcssavak) technológia alkalmazásában az elsők között járunk, bevezettük a kozmetikai piacra.
  • 1993-Az Avon az Egyesült Államokban elindítja első mellrák ellenes programját, melynek keretében „remény szalagja” termékek értékesítésével gyűjtöttek adományt. A programban több mint 500.000 amerikai tanácsadónő vett részt.
  • 1998-Megrendezésre kerül az első Avon mellrák ellenes gyaloglás rendezvény, adomány gyűjtés céljából.
  • 2003- bemutattuk a Derma 3X technológiát
  • 2006- Forradalmian új körömlakk hatású matrica bevezetése
  • 2007-A Pro sirtuin TX technológia kifejlesztéséban hasznosítottuk a fiatalságproteineket
  • 2008- Amerikában minden eladott 3. ajakrúzs az Avontól származik! A pro-to-go ajakrúzsunk az elsők között van.
  • 2010- A hajszelídítő termékeinkben a Lotus Shield technológiát az Avon laboratóriumában fejlesztették ki.
  • 2011- A Genics termékekben található youthgen technológia, amely az USA-ban került szabadalmaztatásra az Avon által.
  • 2012-a A Nesostrata bőrgyógyászati laboratóriummal együtt kifejlesztésre került Anew Clinical Pro ránctalanító az A-F 33 molekulával Nobel-díjas kutatás ihlette innováció. Az elmúlt 20 év leglenyűgözőbb vívmánya az avon ránctalanító bőrápolóit tekintve

Garancia:

Az Avon rendkívüli termékgaranciával támogatja a termékek eladását. Egyedülálló, kockázat nélküli vásárlást kínál vásárlóinak, hiszen termékeire 2 hónap garanciát vállal. A kifogásolt termékek vételárát visszatéríti a Tanácsadónőkön keresztül a vásárlóknak, így minden vevő kockázat nélkül vásárolhat a katalógusainkból.

Tanácsadó ügyfélszolgálat:

A gödöllői központunkban ügyfélszolgálat áll a Tanácsadónőink rendelkezésére minden munkanap 7.30-19.30-ig, ahol megközelítőleg 300 fős csapat (mely nem csak nőkből áll) dolgozik napi szinten azon, hogy elégedett Tanácsadóink és Vásárolóink legyenek!

Az Avon első tanácsadónőjének sikertörténete:

Az alapító, David McConell kérte fel Mrs. Albee-t, hogy legyen a vállalat első tanácsadója, ami még California Perfume Company néven működött az Amerikai Egyesült Államokban. A hölgy 50 éves volt akkor amikor parfümöket kezdett értékesíteni.

Lóval, lovaskocsival és vonattal utazva jutott el az ügyfelekhez és kínálta nekik az ibolya, a fehér rózsa, a napraforgó, a liliom és a jácint illatú parfümöket. Munkája során bejárta az Egyesült Államok teljes észak-keleti részét.

Egy David-hez írt levelében ez olvasható: ” Soha nem találkoztam még olyan munkával, ami ennyire jövedelmező, kellemes és kielégítő lenne, mint ez.” Mrs Albie még most is az Avon tanácsadók példaképe és becsületre méltó az az értékesítési hálózat, amit kialakított.

Az Avon alapértékei

Bizalom:
Ez egy eszköz ahhoz, hogy olyan környezetben éljünk és dolgozzunk, ahol nyílt a kommunikáció – ahol az emberek szabadon vállalnak kockázatot és közlik véleményüket, valamint úgy mondják meg az igazságot, ahogyan látják. Ha bizalommal vagy az iránt, hogy az emberek a helyes dolgot teszik – és ők megértik az alapul szolgáló érvelést és filozófiát – nem fognak csalódást okozni.

Tisztelet:
Segít a különbségek értékelésében, abban, hogy az egyes személyeket egyéni képességeik szerint becsüljük. A tisztelet hozzásegít ahhoz, hogy az egyes emberből teljes mértékben kihozzuk képességeit legyen az bármilyen élethelyzetben.

Hit:
Ez teszi képessé a tanácsadókat arra, hogy felelősséget vállaljanak, és hogy a lehető legjobbak lehessenek. Ha hiszel valakiben és ezt meg is mutatod, az a személy hegyeket fog megmozgatni, hogy bebizonyítsa, igazad van.

Alázatosság:
Nincs mindig igazad – nem tudod mindenre a választ – és ennek tudatában is vagy. Nem vagy kevésbé emberi, mint az érted dolgozó emberek, és nem félsz segítséget kérni együttműködni másokkal.

Tisztesség:
Ez kell, hogy jellemezzen minden Avon tanácsadót. Azzal, hogy a legmagasabb etikai szabályokat tűzzük ki és tartjuk be és helyesen cselekszünk, gondoskodunk… nemcsak képviselőink és az általunk kiszolgált  személyek számára, hanem a magunk és közvetlen csapattagunk számára is.